Friday, February 9, 2007

Желаете ме



Желаете ме с толкоз много страст,
Обичате, не знаейки за мен,
Миражите не са във Ваша власт,
Изчезват те, веднага, щом настъпи ден,

Издирвате ме, с толкоз много сили,
От любовта си сте пияни, страстни,
Защо дарявате любовните си рими?
Защо обичате игрите си опасни?

Аз пушек съм, от допира се изпарявам,
Илюзия в пустиня, бляскав диамант,
Не ще ме имате, и малко съжалявам,
Напразно губите си Вашия талант...


...............................

Сънно творение

Да, струва ми се, ти във моят сън живееш,

и мой превземаш ти живот, но през нощта,

а през деня да влизаш в главата ми умееш,

в сърцето ми със спомени събуждаш любовта,

в мрака на нощта съм сам и е студено,

но ти пред мен заставаш в нежна светлина,

без капка страх и срам, непринудено,

на мен ще ми дадеш ти твоята топлина,

в странен унес чакам на съня аз красотата,

и бързам вечер да се прибера, навън

е скучно, зима, няма слънце в небесата,

Кога и ти ще ме сънуваш в твоя сън? ....


 

4 comments:

Anonymous said...

Игры для сенсорных телефонов, темы для телефонов с сенсорными экранами, на сайте touchtema.ru все для сенсорных телефонов и тачфонов. Игры и приложения, темы и новости, форум. темы для сенсорных телефонов, картинки для iPhone, игры для iPhone

Anonymous said...

Загляньте на популярный портал [url=http://necft.com/]necft.com[/url]
у нас вы увидите все новое

Anonymous said...

Хочу показать лучшую сборку партнерок для заработка на посетителях
описание по адресу [url=http://letitlinks.net/zarabotok.html]Letitlinks.net[/url]

Anonymous said...

[URL=http://wmr1000.ru/]Работать в сети[/URL] без финансовых вложений. Баннерные сети Раскрутка сайта